Nasza firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie montażu i serwisu systemów zabezpieczeń tzw. systemy niskonapięciowe oraz wykonuje wszelkiego rodzaju instalacje elektryczne.
Tychy to nasza siedziba, ale dzięki własnym brygadom rozsianymi po wielu miastach działamy na terenie całej polski dzięki co sprawia, że koszty inwestycji nie wzrastają jak w przypadku innych „delegacyjnych” wykonawców.
Wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalna kadra pracownicza pozwalają nam realizować usługi na najwyższym poziomie w zakresie: projektowania, montażu, serwisu oraz konserwacji systemów: monitoringu, alarmu, przeciwpożarowych, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy, sieci światłowodów -LAN, inteligentne budynki oraz instalacje elektryczne.
W Naszej ofercię znajdą Państwo usługi z zakresu montażu, serwisu, sprzedaży i projektowania systemów takich jak:
Kontrola dostępu – montaż
Kontrola Dostępu jest jednym z systemów zabezpieczeń oferowanych przez naszą firmę są systemy kontroli dostępu renomowanych producentów jak ROGER, UTC, SATEL. Dzięki zastosowaniu kontroli dostępu do wybranych pomieszczeń jak i całego obiektu można bardzo łatwo zwiększyć poziom bezpieczeństwa.
Zalety kontroli dostępu:
kontrola wejść i wyjść (drzwi, tripody, szlabany, bramy garażowe)
szybki sposób na identyfikację osób – osoby postronne nie wejdą do obiektu
możliwość integracji z systemem rejestracji czasu pracy
łatwy sposób na ograniczenie dostępu do chronionego obszaru
możliwość zastosowania wielu rodzajów instrumentów identyfikacji (karty zbliżeniowe, breloki, linii papilarnych)
Kontrola dostepu drzwi
Gdzie warto zastosować system kontroli dostępu:
Kontrola dostępu powinna być nieodłączonym na każdym obiekcie gdzie mamy pomieszczenia, do których nie chcemy aby miały dostęp osoby postronne. Warto więc zainstalować czytniki zbliżeniowe w takich miejscach jak:
hale, zakłady produkcyjne
magazyny
zaplecza sklepów
biura
apartamenty
parkingi osiedlowe, pracownicze
oraz inne obszary zagrożone nieuprawnionym dostępem
Jak działa elektroniczna kontrola dostępu
Proces montażu takich systemów możemy podzielić na kilka etapów:
Wstępny projekt i wycena
Wykonanie okablowania -montaż czytników i uruchomienie systemu
Nasi pracownicy lub osoba wyznaczona przez zleceniodawcę wprowadzają do bazy odpowiednie uprawnienia dla grup lub pojedynczych użytkowników
Utworzenie użytkowników i przypisanie kart zbliżeniowych lub breloków zbliżeniowych
Szkolenie użytkowników
Jak to działa od środka?
Aby uzyskać dostęp do obiektu – użytkownik musi się z autoryzować dostępnym dla niego sposobem – np. za pomocą karty zbliżeniowej, po przyłożeniu karty czytnik zbliżeniowy sprawdza czy kontroler dostępu posiada w swojej pamięci przypisaną taką kartę i czy jej poziom dostępu pozwala na przejście np. przez drzwi, jeśli użytkownik posiada dostęp to następuje zwolnienie elektro zaczepu w drzwiach dzięki podaniu napięcia.
Co składa się na systemy kontroli dostępu:
Podstawą każdego systemu jest kontroler dostępu czyli płyta główna, odpowiedzialna za przechowywanie danych kart i obsługę wejść i wyjść.
Nieodłącznym elementem są również:
czytnik linii papilarnych
czytnik kart zbliżeniowych
zamek szyfrowy
Zabezpieczenia bezpośrednie na drzwiach:
elektro zaczep
zwory elektromagnetyczne
Możliwości integracji w systemach kontroli dostępu
Oferowane przez nas systemy można łatwo zintegrować lub zaadaptować w innych systemach bezpieczeństwa jak:
rejestracja czasu pracy np. firmy Roger
system alarmowy np. firmy Satel
Masz pytania? Szukasz montażu w swojej firmie ?
Kontrola dostępu montaż – serwis na terenie miast, Tychy, Katowice, Mikołów, Gliwice, Pszczyna, Sosnowiec, Bieruń, Oświęcim, a także inne miasta województwa śląskiego jak i możemy zapewnić montaż na terenie całej polski.
Jedną z podstawowych gałęzi naszej firmy jest monitoring wizyjny. Dzięki wieloletnim doświadczeniu możemy Państwu zaoferować sprzedaż, montaż oraz serwis systemów do monitoringu.
W naszej ofercie znajdują się system CVI – tzw. Półcyfrowe jak i nowoczesne kamery IP – w pełni cyfrowe takich marek jak: Dahua, Kenik, Hikvision, Gise i wielu innych producentów.
Wyceniając Państwa system zawsze dobieramy sprzęt idealnie do inwestycji dzięki czemu inwestor unika nadmiarowych kosztów, proces naszej wyceny składa się z 3 części:
1. Wizja lokalna na miejscu inwestycji
2. Przygotowanie i wysłanie oferty inwestorowi
3. Akceptacja wyceny
4. Realizacja systemy monitoringu wizyjnego.
Gdzie zatem warto zamontować monitoring?
Kamery IP oraz CVI są przydatne w każdy miejscu, szczególnie w takich miejscach w których nie przebywamy stale i chcemy je dozorować są to np.:
– biuro, magazyn, hala produkcyjna
– dom, mieszkanie, osiedle
– domki rekreacyjne, ogródki działkowe
– ogrody, parkingi
– sklepy, hurtownie, butiki, markety
i wiele innych.
Dobór systemu monitoringu:
Bardzo ważnym aspektem doboru jest to jakie zastosowanie ma mieć dany system oraz specyfikacja obiektu – znając je możemy wycenić tak system, aby był odpowiedni a zarazem atrakcyjny cenowo.
Np. Na rozległych obiektach – typu hale, zespół budynków warto zastosować kamery IP dzięki czemu okablowanie jak i sprzęt możemy ułożyć w topologii gwiazdy. Przy większych systemach gdzie mamy duże odległości pomiędzy kilkoma grupami kamer, a rejestratorem znacząco redukujemy koszt okablowania gdyż nie musimy doprowadzać przewodu z każdej kamery do bezpośrednio do rejestratora, a jedynie do najbliższego switch-a PoE.
Zastosowanie technologi kamer IP rozwiązuje też nierzadki problem zasilania kamer – w tradycyjnych kamerach CVI/AHD zasilanie kamery odbywa się osobnym przewodem i czasem odległości pomiędzy zasilaniem są zbyt duże – technologia IP i PoE redukuje ten problem dzięki zasilaniu kamer tym samym przewodem co „transmisja obrazu” z jednego przełącznika PoE.
W naszej ofercie znajdują się systemy przewodowe, bezprzewodowe jak i hybrydowe producentów takich jak Satel, Ropam, Hikvision.
Wyceniając Państwa system zawsze dobieramy sprzęt idealnie do inwestycji dzięki czemu inwestor unika nadmiarowych kosztów, proces naszej wyceny składa się z 4 części:
1. Wizja lokalna na miejscu inwestycji
2. Przygotowanie i wysłanie oferty inwestorowi
3. Akceptacja wyceny
4. Realizacja systemy monitoringu wizyjnego.
Gdzie zatem warto zamontować alarm?
Zabezpieczenie obiektu alarmem jest przydatne w każdy miejscu, szczególnie w takich miejscach w których nie przebywamy stale i chcemy je dozorować są to np.:
– biuro, magazyn, hala produkcyjna
– dom, mieszkanie, osiedle
– domki rekreacyjne, ogródki działkowe
– ogrody, parkingi
– sklepy, hurtownie, butiki, markety
i wiele innych.
Dobór systemu alarmowego:
Przy doborze systemów alarmowych należy głównie ująć stan budynku – tzn. czy budynek jest w trakcie budowy czy też już wykończony.
W systemach alarmowych możemy wyróżnić kilka typów instalacji:
1. Przewodowe czyli całość systemu jest połączona okablowaniem pomiędzy centralą alarmową a czujkami, manipulatorem (klawiaturą) etc. i jest to najbardziej popularne i zarazem najstabilniejsze rozwiązanie.
Rozwiązanie przewodowego alarmu typu Satel Integra zalecamy stosować a każdym nowo budowanym budynku – jego stabilność oraz możliwości integracji z automatyką sprawiają, że łatwo możemy zrobić inteligentny dom, którym będziemy mogli sterować jego funkcjami z aplikacji w telefonie czy też poprzez dotykowy ekran manipulatora np. Satel INT-TSI.
2. Bezprzewodowe alarmy takiej jak perfecta Wrl lub Integra z modułem Abax gdzie połączenie między podzespołami odbywa się bezprzewodowo w zabezpieczonej komunikacji.
3. Hybrydowe czyli część czujek, kontaktronów czy też sygnalizator jest połączona przewodem z centralą, a część bezprzewodowo.
Zapewniamy doradztwo, montaż, sprzedaż i serwis każdego z oferowanych systemów alarmowych.
Wysoka jakość oferowanych usług
Dzięki doświadczeniu i nieustannym podnoszeniu naszych kwalifikacji realizujemy usługi z zachowaniem najwyższego standardu wykonania. Po wizji lokalnej przygotujemy projekt i spersonalizowaną ofertę. Następnie nasi instalatorzy wykonają instalację zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i wykorzystując najnowsze technologie.
Wieloletnie doświadczenie w systemach zabezpieczeń
Działając od lat na rynku systemów elektronicznych dopracowaliśmy się norm jakościowych gwarantujących wysoką jakość naszych urządzeń i instalacji. Nasi pracownicy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, uprawnienia w zakresie pomiarów, montażu i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, oraz uprawnienia UDT w zakresie obsługi podnośników koszowych.
Posiadamy również szkolenia/certyfikacje z montażu systemów firm takich jak: Satel, Dahua, Kenik, UTC, Nice, Faac, Aco, Vidos, Roger.
Zaufali nam:
Weba Opakowania Sp. Z o.o. Rolnik Cooper Komatsu Hilton foods Mikea Protomatic
Restauracja Dalton Centrum ogrodnicze Kulka Restauracja Dotychczas Restauracja w Międzyczasie Mosir Tychy Unicom SDSM katowice | Bosch Service – Tychy Hugoboss – Katowice Mamut – Sosnowiec/Pruszków/ Homla – obsługa sieci Noma – Katowice Sportart Valdi Urząd miasta Tychy Wodociągi Tychy Alan Ochrona Dotychczas Międzyczasie Mosir Tychy Unicom SDSM katowice |